אחרי יום משחקים ראשון של הפלייאוף שהבטיח וקיים לא מעט, שאר הקבוצות שעוד לא שיחקו יתחילו ללכלך את הידיים ולהראות מגמות ראשוניות לפלייאוף המשוגע בבועה. הערב בתפריט: מקומות 1,4,5 ו 8 בשני הקונפרנסים מתחילים את המסע שלהם וכמו אתמול, צפוי לנו משחק חד צדדי אחד (במזרח, איך לא) ושלושה קרבות סופר-מעניינים. היות ולכל הסדרות כבר נכתבו פריוויואים מעולים לא ארחיב יותר מדי על כל מאצ' אפ ורק אוסיף כמה נקודות חשובות לדעתי.
בפינת התרבות אנחנו מארחים הערב את גדול המחזאים הישראליים, חנוך לוין, שנפטר היום לפני 21 שנים. לוין כתב גם לא מעט שירים נפלאים שילוו את הפריוויו לכל אורכו.
ובכן, מתחילים:
20:30 מילווקי באקס (מקום 1 במזרח) 0 – אורלנדו מג'יק (מקום 8 במזרח) 0
לפריוויו הסדרה של שגיא נאור: https://hoops.co.il/?p=199266
אחת הסדרות המשעממות של הפלייאוף הקרוב תפגיש בין הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה לבין קבוצה שבתרחיש סביר יותר לא הייתה אמורה להיות בפלייאוף. יש לא מעט שאלות בנוגע לכושר של מילווקי וליכולת שלה ללכת עד הסוף אבל כל אלו יצטרכו לחכות לסיבוב השני. עד אז הם אמורים לטאטא את המקומיים בארבעה משחקים ולשמור את ההרכב שלהם רענן לקראת הסדרה הבאה. הערב אין שום תירוץ עבור האיילים שצריכים לסגור את המשחק בשלושה רבעים קצרים ולהשאיר לצופים זמן להכין פופקורן לשאר המשחקים של הערב שאמורים להיות יותר מעניינים.
איך מילווקי תנצח? תאסוף את עצמה בידיים ותשחק את הכדורסל הפשוט והיעיל שהתרגלנו אליו. אין שום סיבה שווצ'ביץ' יאתגר את יאניס יותר מדי וקלעי השלשות של מילווקי צריכים לבוא עם כושר סביר בשביל לא להסתבך בהפסדים מיותרים.
איך אורלנדו תנצח? תתפלל שהחריקה של מילווקי בבועה באמת מעידה על הכנה לקויה. גם בתרחיש כזה, הם פשוט לא אמורים לנצח.
איך זה ייגמר? פחות מבלואואאוט לא יבוא בחשבון. מילווקי ב 20
23:00 מיאמי היט (מקום 4 במזרח) 0 – אינדיאנה פייסרס (מקום 5 במזרח) 0
לפריוויו הסדרה של שחר צ'יקוטאי: https://hoops.co.il/?p=198694
המשחק השני של הערב מפגיש שתי יריבות שכבר שיחקו אחת מול השנייה פעמיים בבועה כאשר כל אחת קטפה ניצחון. שתי הקבוצות, שאף אחד לא ציפה שיגיעו למעמד הזה (ועוד מעל לפילי) הציגו עד עכשיו כדורסל עקשני שמבוסס בראש ובראשונה על מומנטום בהגנה. שתי הקבוצות הגיעו לבועה בכושר טוב כאשר רק אחת תזכה בכרטיס להדחה מפוארת על ידי מילווקי. עד אז אמורה להיות סדרה איטית עם סקור נמוך וקרבות טקטיים בין המאמנים.
איך מיאמי תנצח? תשתמש בהרבה הרכבים. הספסל העשיר של ההיט אמור להיות יתרון מאוד משמעותי לאורך הסדרה ושימוש בהרכבים שונים יכול להקשות על ההתאמות של מקמילן. מיאמי מחזיקה בסט גדול של שחקני הגנה שיכולים להתיש את אולדיפו, ברוגדון ווורן שבלי הנקודות החשובות שלהם אין לאינדיאנה סיכוי.
איך אינדיאנה תנצח? תמשיך לחדור לסל ולעמוד על קשת השלוש. הסגל של הקבוצה בפלייאוף הקודם היה מורכב משחקנים חביבים שמשתינים במכנסיים כשאומרים להם להיכנס לסל. השנה הביאו את הסגל הנוכחי בדיוק בשביל זה – שחקנים שמסוגלים לנסות ללכת לבד כשההתקפה הקבוצתית נתקעת. יש לאינדי לא מעט שחקני אחד על אחד לא רעים והאיום של כל אחד בנפרד בכניסה לסל וגם על קשת השלוש (אפילו טרנר) יקשה מאוד על ההגנה של מיאמי להתאים את עצמה.
איך זה ייגמר? אם יש משחק שבו אינדי תוכל להוכיח שהיא לא הגיעה להיות פוסטר זה המשחק הזה. הפייסרס ב 5 אחרי הארכה.
01:30 יוסטון רוקטס (מקום 4 במערב) 0 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (מקום 5 במערב) 0
לפריוויו הסדרה של תומר שנאן: https://hoops.co.il/?p=199444
כמה חבל שהפלייאוף משוחק בבועה. אם רק היינו יכולים לראות את הסדרה הזאת באולמות הביתיים של הקבוצות היינו רואים את חזרתו של הראס אל המועדון שזרק עליו את כל התקוות והכסף שלו בשנים האחרונות. היינו יכולים לראות את קבלת הפנים לכריס פול בטויוטה סנטר אחרי ששתי עונות ברציפות הוא היה קרוב איתן להדיח את גולדן סטייט. ומעל לכל, כדי לראות את התפקוד של שני השחקנים בסביבת עבודה חדשה ושונה מאוד. ראס כבר התרגל להיות כינור שני והוא בהחלט יותר יעיל ופחות נכנס ראס בסל, ומהצד השני כריס פול כבר לא נמצא בתפקיד הסקורר אלא דווקא בתור מנהיג קבוצה צעירה ואיכותית שהגיעה למקום החמישי עם סגל שבעיקרון היה אמור לראות את הבועה מהבית. השנה הוכח שמה שהפריע לאוקלהומה היה החיבור בין דונובן לבין ווסטברוק ואין דרך אכזרית יותר להראות את זה מאשר על ידי הדחה של ראס ויוסטון מהפלייאוף.
התענוג הזה יצטרך לחכות משום שווסטברוק, שעוד לא ברור כמה חמורה הפציעה שלו ואיך יגיב לטיפול, ייעדר מהמשחקים הראשונים של הסדרה ואולי מכולה.
איך יוסטון תנצח? כמו בכל הבועה, הגנה. השלשות הולכות להיכנס, או שלא, הארדן ייכנס למוד חייזרי, או שלא, אבל יוסטון לא עומדת מול קבוצת התקפה מפחידה ומצופה ממנה להקשות על שג"א, כריס פול ודניס שרודר, כאשר יהיה מעניין לראות מי ישמור את אדמס, שיחנה על הצבע ויקטוף לא מעט ריבאונד התקפה (אלא אם כן הוא יתבלבל וייתן אותם לראס). אם יוסטון מצליחה לספק עצירות, היא יכולה להמשיך להתבסס על היד החמה של הארדן ושל המשלים התורן בשביל לנצח את המשחק.
איך אוקלהומה תנצח? תשחק לאט. אוקלהומה במקום ה 21 בליגה בנקודות למשחק וההתקפה שלה בנויה על פיק אנד רול והנעת כדור יעילה. העלאת הקצב של המשחק תאפשר יותר פוזשנים ויותר זריקות ליוסטון שבונה בעיקר על הסטטיסטיקה שתתיישר. נקודה שניה שאמורה ללכת לטובת אוקלהומה היא השליטה בריבאונד. אדמס נראה לא רע במשחקים האחרונים שלו כשהוא קולע כהרגלו ביעילות (חוץ מהעונשין) ובעיקר נמצא בצבע כדי לקלוט את הכדור, בהגנה או בהתקפה. היותו הגבוה המשמעותי היחיד בסדרה היא ייתרון לא מבוטל לאוקלהומה בניסיון שלה לקבוע את קצב המשחק.
איך זה ייגמר? הארדן נוטה להתפוצץ במשחקים הראשונים של הפלייאוף. יוסטון ב 10
04:00 לוס אנג'לס לייקרס (מקום 1 במערב) 0 – פורטלנד טרייל בלייזרס (מקום 8 במערב) 0
לפריוויו הסדרה של הקוריוז: https://hoops.co.il/?p=198946
"קרב הקצוות" של המערב מפגיש את לברון וחבורתו עם קבוצה שהיא הכל חוץ ממס' 8 טיפוסית. למי שלא זוכר הקבוצה של טרי סטוטס הגיעה בשנה שעברה לגמר המערב ונעצרה על ידי ג"ס והיא אמורה להשאיר את כל מה שיש לה על הפרקט בסדרה הזאת. ייתרון הגודל של הלייקרס לא משמעותי מאוד מול נורקיץ' שעושה בית ספר לסנטרים מוכשרים ממנו ויציק לא מעט לדייויס. בסופו של יום, כמו כמעט כל סדרת פלייאוף של לברון בעשור האחרון, השאלה הגדולה תהיה ה"פוסט-סיזן מוד" של המלך. זאת השנה הראשונה של לברון כשהוא נמצא בפלייאוף במערב ועליו ההוכחה שרצף הגמרים לא היה רק תוצאה של קונפרנס חלש. יהיה אפשר לסלוח לו אם לא יחזור על המספרים המפלצתיים שלו מהפלייאופים הקודמים אבל המנהיגות שלו והיכולת שלו להפוך את כל השחקנים סביבו לטובים יותר כשמגיעים לישורת האחרונה של העונה תעמוד בסימן שאלה בפלייאוף הקרוב. והפלייאוף, לפחות עבור הלייקרס המסכנים, מתחיל כבר בסיבוב הראשון.
איך הלייקרס תנצח? ובכן, כאמור לעיל, בעיקר לברון. אה, וגם צריך מישהו שיעצור את לילארד, בליגה עדיין מחפשים. המוצא הישר יקבל סביח ממומי.
איך פורטלנד תנצח? בניגוד לקבוצות אחרות, אין לפורטלנד משהו אחר להציע. היא תלויה בעיקר בשילוש הקדוש של לילארד-מקולום-נורקיץ' והקלעים שמסביב. הנוכחות של נורקיץ' תעזור מול דייוויס ואולי גם תרחיק את לברון מהצבע אבל הכל כנראה בעירבון מוגבל.
איך זה ייגמר? אני מהמר שסדרה ארוכה לפנינו, אבל הערב זה יהיה של הלייקרס ב 7 כשלילארד שוב עובר את ה 40.
כן, חריף מאוד הפריוויו, יש לי מספר השגות אבל הכל נמצא באותו איזור חיוג 🙂
אקס פאקטור- כרמלו.
מעולה, תודה
לילה מרתק.
לפני הבועה, הייתה לי תחושה שהשנה זה של הלייקרס.
הבועה לא מי יודע מה עזרה לתחושה לשרוד…
(לא שאני מתלונן – הייתה אחלה בועה)
.
הלילה אולי נראה רמז למי הם הלייקרס –
הקבוצה שהציגה שילוב תמהיל מנצח של הגנה חזקה, התקפה איכותית, וניהול משחק מבריק,
או הקבוצה המקרטעת של הבועה.
.
אחלה פריוויו,
תודה.
אני מקווה שהאופציה הראשונה היא הנכונה
🙂
אין מקום לשניים על העמוד החשמל ולכן חשוב לציין שווסטברוק פצוע. לפי הסכם הקיזוזים דורט וויידר פצוע ולא ישחק גם הוא.
חחח תודה, שכחתי להוסיף את זה. תוקן
תודה על הפריוויו!
למיטב הבנתי ראס לא ישחק, לא הלילה ואולי בכלל בפלייאוף הזה..
יפ עפים הביתה סיבוב 1😎
תודה אינדיאני. פריוויו מצוין!
אני מכוון להצטרף לבלוג למשחק של מיאמי, עד אז אני עובד…
לדעתי מיאמי תתן הצהרת כוונות, ודווקא עם הניחוש של נצחון של אינדי בהארכה יש לי בעיה, מיאמי העונה 1-8 בהארכות.
פריוויו מעולה.
השאלה המרתקת היא כמה זמן יקח לאדאמס להבין שווסטברוק לא נמצא, גם לא בקבוצה השנייה, ומה הוא מתכוון לעשות עם כל הריבאונדים
מילווקי, מיאמי, אוקלהומה, לייקרס. תודה רבה אינדיאני.
תודה על הפריביו ועל שירי ישראל הראשונה.
מתי הוקמה עוד ארץ ישראל שיש ראשונה והשנייה?
כפיים לרון כחלילי של הופס! המקופח המקצועי באתר!
חבר באיגוד המקופחים ובעל תעודת מקופח מתקדם מטעם קופ"ח.
ישר כוח!
אה סליחה התכוונתי יאללה גבר! (יצאתי ישראל הראשונה לרגע… פריווילג שכמוני)
"אחרית הימים, היא להקה בה היו חברים גבי שושן (מרוקו), זהר לוי (עיראק) יצחק קלפטר (חיפה) ומירי אלוני (גבעתיים). זהר לוי עשה כמה דברים עם חנוך לוין. הוא הלחין את "מלכת האמבטיה".
הבאקס מעל 12
הלייקרס מתחת ל6
אוק מעל 1
היט מעל 4
מסכן הארדן בסוף אין גם ראס ואין קאפלה 😎 בטאקר ננוחם
סטיבן אדמס זה גוליבר בארץ הגמדים הוא הולך לחגוג היום בריב התקפה אני מקווה שסילי בילי לימד אותו קצת לטחון פנימה.
נראה אם השלשות יכנסו ליוסטון. מהמר שלא
אחלה פריוויו, תודה רבה
.
יש כתבה בהארץ שמבוססת על מחקר ישראלי. נשמעת בהתחלה כמו קוריוז, אבל מגבה את עצמה בגרפים, כך שבעיניי היא סופר מקצועית… צריך להעביר אותה בחינה של אחד המאסטרים פה:
https://www.haaretz.co.il/sport/other/.premium-MAGAZINE-1.9080591
עוסקת ביכולת לחזות יכולת של שחקן NBA נתון על פי הראיונות לפני המשחק…
יש כבר מחקר נוסף, מתקדם יותר, שעוסק בחיזוי היכולת של שחקן NBA במשחק מסוים לפי ההימורים ששם בוגאס
יש כבר מחקר נוסף, מתקדם אפילו עוד יותר, שעוסק בחיזוי היכולת של שחקן NBA במשחק מסוים אחרי שצפית באותו משחק.
אני מכיר את זה, אלה הדפוקים מכת הסטטיסטיקה
יש מחקר נוסף שעושה סנטימנט אנאלסיס בתגובות בהופס של כל פריוויו וחוזה מי תנצח באותו הלילה.
.
המודל שלהם לא עובד יותר כבר שנתיים בערך, יש הרבה רעש בדאטא שאותו הם מנסים לנקות. הם מכנים אותו תחת משתנה shbr
מודל מעניין, אבל אני חושב שהמטרה שלו קצת הפוכה – שאק או גאסול למשל לא ידעו שהם הולכים לזרוק שלשות במצבים בהם הם זרקו שלשות בסוף ה-24 שניות. הגיוני ששחקנים שמגיעים למשחק באווירה חיובית יותר ישחקו טוב יותר ושחקנים שיבואו עם מנטליות אגרסיבית יעשו יותר עבירות. בסופו של דבר האמירות של השחקנים משקפות את המנטליות שלהם לפני המשחק והיא משפיעה על השחקנים (הפרש של 7% לפי המערכת, מאמין שהמספר האמיתי גדול יותר כי יש הבדל בין מה שהשחקנים חושבים למה שהם אומרים בראיונות).
אינדיאני, אני חושב שכמה מהשירים בפריוויו המצויין שלך הם עוד מזמני בארץ
תודה מנחם, אני חושב שכן. השירים הם משנות ה 70-80
יופי של פריוויו.
נותר לנו עוד קצת זמן ליהנות משנת תש"פ.
השנה העברית הבאה היא תשפ״א.
עכשיו תגידו בקול רם
שנת תשפ״א
🙄
הפלייאוף נתחיל הלילה אחרי יום משחקים ראשון חלש ומשעמם כצפוי.
–
שחקנים גדולים נמדדים ברגעים גדולים ואין שחקן יותר גדול מלברון ג'יימס כשמתחיל הדבר האמיתי
הסכנה הכי גדולה בלשחק מול הקבוצה הכי חמה בליגה היא שאין להם מה להפסיד.
זה נכון שמבחינת איכות אין לבלייזרס שום סיכוי לקחת אליפות.
המאצ'אפ בין כריס פול לארדן הוא הכי מעניין מכל מה שיש לסיבוב הראשון להציע.
האם זה מעניין בכלל שהרוקטס הפסידו 3 ברצף בבועה? לא זה בכלל לא חשוב ויעיד עך איך הם יסתדרו במאצ'אפ מול הת'אנדר.
פרוויו פגז
גו גו טאקר גו (או איך שלא אומרים את זה)
🙂
תודה לכולם!
תודה רבה! אני מאמין שהערב יש לבלייזרס את הסיכוי הכי טוב לגנוב נצחון ולתת לנו סדרה מעניינת
שאלה לגולשים – ראיתי את סטיב באלמר באולם במשחק של הקליפרס אתמול. הוא אשכרה עזב את החיים והמשפחה שלו ונכנס לבועה כדי להיות עם הקבוצה, או שכמו בחיים בכלל גם בבועה למולטי-מיליארדרים יש חוקים אחרים?
יש לו אישור מגרוטו להיכנס לצאת חופשי
אחרי המשחק אתמול, הכי סביר שהוא בא כדי להחליק מעטפות לשופטים במחצית…
לברון לא היה שנה אחת בפליאוף ואנשים שכחו לגמרי מה זה פליאוף לברון….
לברון נגד קבוצות מערביות בפלייאוף: 3- 6 בסדרות, 18- 31 במשחקים
המאזן של אלאג'ואן האדיר בפלייאוף נגד קבוצות מזרחיות הוא 2 – 1 בסדרות, 10 -7 במשחקים.
אתה מנסה לטעון ש-2 טבעות אליפות > 3 טבעות אליפות?
.
והסלטיקס הנפלאים של שנות ה-80',
אם הם היו מעפילים במקום הפיסטונס לפיינלס של 88' ומפסידים ללייקרס (מה שהיה הופך את המאזן של בירד מול קבוצות פלייאוף מערביות לשוויון 3 בסדרות),
אז זה היה הופך אותם לפחות נפלאים בגלל שהפסידו בפיינלס ולא בגמר המזרח?
אני רואה שלא הבנת את הבדיחה.
אני אמנם בספק האם ועד כמה לברון יעמוד באתגר הכולל, אבל ההבדל בין גולדן-סטייט, ספרס ונוביצקי ובין פורטלנד די ברור
לברון בפיינלס:
.
49 משחקים. 28.2 נק' למשחק, 51.1% אפקטיבי, 10 רב', 7.7. אס'.
לא יודע, לי אלו מרגישים נתונים לא רעים בכלל…
שכחת גם להזכיר שבגמרים לפעמים לברון שיחק נגד הקבוצה של עצמו. ע"ע JR smith
לא הבנתי למה הלייקרס זה רק לברון? דיוויס מסוגל לגמור את הבלייזרס בעזרת משחק סולידי של לברון.
לפי איך ששתי הקבוצות נראו, יש סיכוי להפתעה היום, הגארדים של פורטלנד עם פוטנציאל בשמיים, ואין מי שיעצור אותם.
בשביל שהבלייזרס ינצחו, רצוי כרמלו במשחק טוב, כי לא נורקיץ' לא ישלוט הצבע כמו במשחק הקודם.
ארון גורדון ו-MCW בחוץ
כמו הפיסטונס שנה שעברה – ברירת מחדל בפלייאוף כשזה שאמור לשמור על יאניס בספק בגלל פציעות, וזה יהפוך את הסדרה מגבולית בין 4- 0 ל-4- 1, ובין השפלה היסטורית נוספת
בצד של פורטלנד – אין להם מאצ'-אפ ללברון, ואילו מול דיוויס יש את נורקיץ', ואני מאמין שלברון יתן עבודה.
בסיבוב הבא – אם זה יהיה נגד יוסטון לברון יראה אור שמש רק בעזרת השופטים מול טאקר וקובינגטון. אם זה יהיה נגד אוקלהומה הוא יקבל הנחה למשך עוד סיבוב אחד…
לליקרס יש בעיה מול לילארד ומקקולום. הם יכולים , אולי, להסתדר עם אחד אבל לא עם שניהם יחד. בקיצור, מקקולום קולע טוב ופורטלנד מנצחת. מצד שני, אם פורטלנד יתחילו לשמור ויש להם 3 שחקנים לזרוק על לברון, קולינס, הזניה וכרמלו (הוא עוד יפתיע, במשחק הקודם הוא מסר !). יחד יש להם 18 עברות לתת, שילך לקו שירויח את הנקודות משם, בדרך הם ישחקו אותו. עושה ראשם שבבועה סבא זמן מתחיל לתפוס אותו. זו סדרה. אפשר להפסיד 3 משחקים ועדין לנצח.
תודה על הפריוויו.
1. אני עוד מקווה שראס יחזור, אז יוסטון ינצחו הערב.
2. אני רוצה שכרמלו יתקדם אז פורטלנד ינצחו הערב.
3. המשחק הראשון מיותר. מילווקי ב-400 הפרש.
4. המשחק השני יהיה קרב חפירות. אינדיאנה ינצחו.
.
יכול להיות שאני טועה…
תעשו לעצמכם טובה, תעקבו אחרי גרין בטוויטר @Money23Green. הוא התחיל לתת הערות פרשנות על מהלכים במשחקים.
מה תקעו לנו את אורלנדו במשחק המוקדם :/
התפוצצות של הבאקס בהתחלה? להראות דומיננטיות ישר מההתחלה?
יש מצב
30-12
כל הכבוד למג'יק, לא מתבזים
יאניס כבר יורה שלשה מדויקת
מה זאצ השריקה הזאת לאופנסיב של יאניס? פשוט עצוב השיפוט הזה.
אל תשרקו
יאניס מקבל אופנסיב ונראה מופתע
שרקו עכשיו תוקף ליאניס במתפרצת, על מרפק? שמישהו יבדוק את מד המעלות בגיהנום
מאז שהצטרפתי אורלנדו בריצת 12-2
זה לא בגללך
אני סובר שכן.
לא חשבתי שכן
ריצת 15- 2 של אורלנדו????
אורנדו מנגבים 🙂
כבר לא 🙂
מזל שיש את המחליפים…
הספסל של הבאקס מעולה
כן הם חזקים, לא רואה מי יכול לדגדג אותם במזרח
סל יפה של סיידשואו בוב, האח התאום של אנקל פסטר.
רבע מעולה של ווץ'. קצת מתבזבז באורלנדו
כבוד לאורלנדו – ראו את הנטס אתמול ובאו מוכנים. לא לקבל בראש, האנג-אין-דר
רוס זה חיית נקודות
קורבר חאב א שוט
סטיב קליפורד יודע להכין קבוצות הגנתית. מאמן אנדרייטד…
למד הכל מהדוק
יאניס השור הזועם.
0 כדורסל, מוריד את הראש ומסתער, מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח, ועם יותר צעדים.
איך המילווקי המחורבנים האלה מקום ראשון בליגה?
נמנעתי מלראותם כל העונה כי אני ממש שונא את המשחק המשעמם שלהם
מצטרף
חכה בסבלנות, כשהם נכנסים לקצב הם מכונה משומנת ומפחידה
תחת הערך "וטרן" באנציקלופדיה מופיעה תמונתו של די-ג'יי אוגוסטין
אני זוכר אותי משחק עם קורבר בnba live06, עם אייברסון, איגודאלה וסמואל דלמברט. יש יותר ישן מזה? (לפי דעתי גם וובר היה שם, אבל עליו אני לא סגור).
😂😂😂
הסוויץ' של מילווקי יעבור מתישהו, השאלה אם זה יקרה במשחק הזה
אורלנדו באו עם רעל בעיניים. איזה גבריםץ
האיירבול של פולץ לשלוש עדיין עדיף על סימונס
חכה פולץ מדיח את מילווקי, אחרי זה את אינדי, עד התואר. Goat בדיעבד.
חחח
ברוק לופז ריסק שם איזה כסא או שניים.
אנקל פסטר
טוב השופטים באו לעבודה.
יאניס חיה
השריקות האלו הורסות את ההנאה מהמשחק. חצי מהן מיותרות לחלוטין
יאניס עשה זאזא לקלארק
גם זאזא לא עשה זאזא, מה שיאניס עשה זה בקושי לטיפה
אוו.. זה באמת מצריך את הריפליי סנטר!
פולץ קלע שלשה. אפשר לסגור את המשחק הזה…
בודקים אם העבירה (??….) של יאניס לשלוש הייתה פלגרנט..
מישהו יכול להסביר לי את הבדיחה הזאת??
לאן הגענו??
אפילו עבירה לא הייתה שם
הוא שם את הרגל שלו מתחת לקלארק, זה מסוכן בהחלט. (לדעתי זה לא מכוון)
זה בדיוק מה שאני מדבר עליו.. משפט כמו שכתבת לא היה יכול אפילו להיאמר לפני, נגיד, 8 שנים.. זה כדורסל!!! לא בלט, לא אופרה, לא מחול.. כל עוד אין כוונה אין בעיה.
פשוט לא יאומן. זה הכל חלק מהפוליטיקלי קורקט המזויף והמתועב הזה שפושה בעולם המערבי ומכבה ניצוצות בכל מקום. מזל שנשאר אוס'אליבן
ואנחנו אמורים להאמין שזו לא פאה על הראש של השופט?
פשוט לא יאומן.. פלגרנט……………………… מה יהיה אם השיפוט? מדרדר מיום ליום
בשלשה של פולץ נפערו עיני בתדהמה, ליטרלי.
קודם ממיכניקת הזריקה, ואז כשהיידוי נכנס.
אני חושב שהאישונים התכווצו אוטומטית כאמצעי הגנה של הגוף.
היום ויום א הפגזתי מה3 בלי הכרה ובשכונה צוחקים על הזריקה שלי קוראים לה הרוגטקה אבל הם יודעים שזה צולל פנימה בייבי
חחח אשך…יאללה אורלנדו. מת על ווצביץ.
לא יתכן ששופט יסתובב עם פאה- זה מוריד לו את האמינות.
(בגלל זה בארץ 97% מהשופטים עם קרחת)
האם זה סילבר מחופש?
האמריקאי-אפריקאי עם השיער השחור-סגול
אשך לדעתי גם פולץ שחרר את זה בעיניים עצומות (ותילה).
טעות אוטוקורקט? התכוונת שחרר פלוץ בעיניים עצומות?
בהסבה לשמאל. מקווה שפלוצים הוא משחרר יותר בטבעיות
תפילה
די מריה אמבפה וניימאר פותחים בחוד של פריז. בהצלחה לרד בול לעצור את זה.
מחצית מהסוג שכיף לראות (אלא אם אתם אוהדי מילווקי…)
יאניס עם דאבל דאבל נאה כבר במחצית. אורלנדו גיבורים אבל זה ייגמר להם עד סוף השלישי.
.
אני נוטש – עובר לערוץ 5 לראות את השחקן הכי טוב בעולם.
די מריה?
חחח LOL.
חבל שטימו ורנר לא משחק.
תראו מה זה ניימאר ג'יי אר, לא מפסיק ללכת עם הכדור, דוחף קדימה, אי אפשר להוציא לו, ווינר גדול. הרמונטדה (1:6) זה על שמו
טימו ורנר?
חבל שהוא לא משחק
אגב, שאלו את דונצ'יץ' מה הוא חושב על המשחק שלו (שיא נקודות להופעת בכורה, ובלה בלה בלה).
תשובתו- "terrible"
הוא אמר שזה בגלל ההפסד
מה זה יתרון למגיק חחח חבר שלי יהרוג אותי הוא שם 500 שח על לייפציג והבאקס חחח שאל אותי מה הכי בטוח בnba😂
אני שמתי גם על לייפציג באקס היט פורטלנד ואוק 20 שח בודדים בשביל הכיף
אל תדאג. כבר ירד ל-3
לקחת חתיכת הימור. אני מקווה שאתה צודק
מה הימור 20 שח אחי בכוונה שמתי לסיכון גבוה
500 על לייפציג? 🤦♂️
כן הוא מהמר דפוק שם לפעמים אלפיות 😂😂
1-0 פריז.הטבח מתחיל.
איזו הרמה של די מריה, על החמש, אין מה לעשות
1-0 לצרפתים בדקה ה12.
נגיחה של מרקיניוס לאחר הגבהה מדוייקת של די מאריה.
משחק מצוין, שוטף, משתי הקבוצות.
כיף לראות
http://ripple.stream/soccerstreams/psg-live-stream
+ 1
ניקולה ווצביץ עושה ניינטין 69 מובס חח הילד הקטן רואה איתי הוא בעד המגיק 😂😂
ה-2020 הזו, אני אומר לכם – בן אדם לא יכול אפילו לסיים ארוחת ערב בלי שאורלנדו תוביל על מילוואקי ברבע השלישי… מה הלאה? תפסו את הרגע! נצלו את הזמן שנשאר!!! חיו ושתו כי מחר ברוקלין תיקח אליפות…
הבעיה שהבאקס צריכים לנצח מעל 12 😂
סאביצר נבלה פעם שניה בכוונה
הקטן שואל איפה הארדן שהוא רוצה משחק שלו 😂😂 אמרתי הארדן ב2 בלילה
נתון מעניין:
רק שחקן גרמני אחד בהרכב של לייפציג.
רק שני צרפתים בהרכב של פ.ס.ז'
אמב'פה וניימאר מסוכנים יחד..
ניק ווצביץ בניגוב השדר אומר עם 30 נק הבן שלי עושה לי זה הרבה 😂😂
גם ווצ'ביץ' עם שיא קריירה בפלייאוף
ניימאר המכוסח בהיסטוריה, תמיד מקדים את המגן וחוטף פצצה. כואב לראות
העכבר מפלורידה שואג כמו אריה היום, הצבאים לא מפחידים אותו
לייפציג אלימים השופט לא מוציא צהובים. לא בסדר
אני 90% בטוח שבודנהולצר החליף חולצה במחצית
קישור חדש לכדורגל
http://ripple.stream/soccerstreams/psg-live-stream
ב-NBA אין יותר דבר כזה 'הפתעות'
פיי שורקים תוקף ליאניס 😂😂😂
יאניס חוטף גגות פיר דה דיר
ליאניס זאת תהיה סיבה טובה לעזוב את מילווקי
רן הנרגן מתחמם תזהר
חחח בוב ישמח לותר על התענוג המפוקפק לבחור בדראפט הזה. אבל יאניס, הוא משחק בלי טיפה תחכום. ראש בקיר.
סטיב אלפורד, מאמן אורלנדו, היה סטודנט שלי באדלפי 3 שנים ולמד ממני הרבה…
רואים. ניהול משחק מצוין שלו
ניימאר מכדרר ברמה של קיירי
סטודנט בזמן שאימן את קבוצת הכדורסל.
ל-M.S
כמעט שער מדהים של ניימאר
חח קורבר חי
קורבר לא שכח שוב דבר
סתם פח נותן משחק ב10 משחקים
ראיתם בדיוק מה שאמרתי שיש לנציב חיאניס 3 שחקנים שסוגרים נתיב וממושמעים
הוא עושה את שלו היום – 30, 15 ו-7 ב-12/22 מהשדה בינתיים. מידלטון ולופז לא קיימים והוא לא יכול לבד
הצוות שלו זה צוות לברון 07
השביתו את קורבר
ממתי קורבר הוא דרג?
white lives matter
יאללה למנה העיקרית (מכות בין באטלר לוורן)
זוכרים שאמרתי שלונזו טוב מאוגוסטין…אני חוזר בי
אוגוסטין אחלה שחקן. תמיד היה
אוגוסטין שחקן שישי ראוי ביותר
2:0
2 0 פריז. טעות קשה של השוער של רד בול
אם ליאניס לא יילך בכדורסל, תמיד הוא יכול לפנות לפרזול טבעות
במילווקי אף אחד לא קופץ לנסות לקחת ריבאונד התקפי: סימן הכי טוב כשלקבוצה לא איכפת.
או שמפחדים מדהירת האייל מי בדיוק יקח שם ריב התקפה?
דוק היית נותן את הנשמה עבור מאמן כמו באד?
זה פרווה לגמרי האיש הזה, נשמע כמו שילוב של היפסטר עם ילדה בוכיה.
רוצה להחליף עם בראון?
צודק. המוטיבציה של שחקני מילווקי צריכה להיות תמונתו של בראון בחדר הלבשה.
תכלס לבאקס יש סגל חלש חוץ מיאניס אין שם כלום זה קאבס 07 אריק סנואו מו וויליאמס ביג זי
מידלטון זה משמעותית יותר ממו וויליאמס, לופז יותר מביג זי באותו שלב מתקדם של הקריירה והספסל מלא יותר, אבל בהחלט יש מקום להשוואה.
אמרתי שמידלטון זה הבדל קטן כן. הם העתיקו את הספר של הקאבס
דקה 41 , 2-0 לצרפתים
די מאריה מקרוב, לאחר טעות קשה של השוער של הגרמנים
בישול של ניימאר
בישול גאוני
הוא פורח ניימאר
מתחילת המשחק המג'יק לא נותנים לבאקס להתקרב, לא ייאמן
חברים – ניימאר זה דברי אלוהים חיים. איזה בישול. שגיא כהן הגאון אפילו לא ראה את זה.
רק החמאתי לאוגוסטין הוא עשה לונזו
למה ווצ'ביץ' על הספסל?
צריך לנוח קצת?
קם בירץ' עושה עבודה טובה מאוד בהגנה
זה ברציק שלנו
החיתול של המגיק תוצרת יואל מתחיל לדלוף
אין מצב, די-ג'יי קיבל ממנו מוצר חדש, מהפכני, "תיבת נוח" משוח בזפת.
די גיייייי אוגוסטיןןןן
אוגוסטיןןן
הקפיץ האנושי
תם הטקס, ובעצם מעולם לא התחיל.
מילווקי נראית כקבוצה מתה
לגמרי
מה אתה מתרגש הבאקס ימחצו אותם משחק הבא 20 הפרש 4 משחקים רצוף
גם פה זה לא גמור
בשורה רעה ללייקרס איך שמילווקי נראים.
אין כפתור און ואוף, וגם הם שייטו על מי מנוחות כמו מילווקי במשחקי החימום.
הכפתור יגיע בגייםמ2
כמו שאמר המאמן האמריקאי שלי בנוער: היא לא ניתן לפתוח ולסגור את הברז
היא פותחת ברז משחק 2
😂😂😂
ללייקרס יש איזה אחד שיכול להפעיל את הכפתור הזה מתי שהוא רוצה
חחח הצחקת
תסתכל על משחק 1 נגד אינדיאנה ונגד בוסטון ב-2018 ותחזור אלינו…
אין לו שום כפתור אגדה אורבנית וסיפורי סבתא להפחיד ילדים. רותם אלרן אתה מםחד מלברון שיעשה לך בו בלילה?
המג׳יק יפילו את הווינר
איזה יופי פריז, קדימה אורלנדו תתני ביווני
השופטים בלעו את המשרוקית
בשנה שעברה המג'יק ניצחו את המשחק הראשון שלהם והפסידו את 4 האחרים, אבל זה היה בהפרש של 3 נקודות. לא דו ספרתי
הובילו במלא וקוואי הוביל קאמבק וסל שוויון, רגע לפני השלשה של אוגוסטין
זה מה שיקרה בסידרה הזאת אבל נחמד המגיק ניצחו 1 יותר מהצפוי שאפו
על מה הם ניגשים למוניטור? הביא פאול חזק. אוי אוי אוי
ברוך ביום כיפור הבא יהיה לך הרבה על מה להכות על חטא עם ההשוואות של יאניס מול ג'ורדן וגדולי ההיסטוריה.
אשך זה רק משחק 1 זה לא שיאניס הודח כן? קורה
גם מייקל ג'ורדן הפסיד משחקים בסיבוב הראשון בפלייאוף
איפה כל אלו שנתנו 10 למידלטון בדירוג החוזים. שווה מקס בתחת שלי
😂😂😂😂 אפילו אמא שלו לא שמה אותו 10
הוא שחקן מצוין וקורה שלא הולך. לא יודע לומר בדיוק כמה שווה
הוא שחקן בין 30 40 בליגה
ווצ'ביץ' החטיא מסנטימטר
אוי אלוהים
קטיושה
חחחח
דווקא קלע כמה
אני לא טוען כבר כמה חודשים שהבאקס היא אוברייטד?
ואני טוען שכל המזרח אוברייטד אבל אתה מסרב להקשיב.
אולי קצת טורונטו אבל לא יותר מזה.
לכן גם טענתי שאני לא יכול להתייחס ל mvp מהמזרח.
מי שלא ראה לקוץ' ניק יש סרטון מעניין על הזריקה של יאניס.
מסתבר שפעם הייתה לו זריקה סבבה לגמרי, קצת הזכיר את דוראנט בטכניקה.
מישהו החליט לשנות לו אותה ליידוי המחריד שרואים כיום.
https://www.youtube.com/watch?v=RHE3X9-WnPs
מילווקי יעברו את אורלנדו, אבל הקמצנות של הבעלים שלהם שהתבטאה בויתור על ברוגדון מריחה כמו בכיה לדורות
המילה ההולמת ביותר שמצאתי לתיאור צוות השידור של TNT במשחק הזה היא: 'מַשְׁמִים'.
האם היום נשרפים 100% מהבארקטים?
חוץ ממנחם שבטח שם על אורלנדו חחחחח
מצאתי בינתיים 8 בראקטים של האתר שהלכו על מילווקי ב-5
מהבאקס ציפיתי ליותר, אם אורלנדו לוקחים את הסדרה יהיה היסטרי
איזה יקחו חחח אכילס הולך לטרוף אותם 4 רצוף מעכשיו. אני חולה על פורנייה השחקן היחיד ששוה משהו במגיק יחד עם רוס לא סתם ניסיתי לשדוד אותם בכל טרייד אפשרי 😂😂
יואל ומוסד שב״ר שילבו הערב כוחות והתוצר נפלא , החיתול הצליח לשבת בצורה נפלאה על מרקל פלופ שנראה כמו רכז לגיטימי בליגה, יש לציין זהו מוצר נסיוני והסט השלם יצא שנה הבאה
חחחחחחחחח
מותאם ארגונומית
השקעת הרבה במו"פ
לא שכחתי אותך עם פפ
עדיין מאמן גדול. מתאים יותר לליגה מאשר לשיטת נוקאאוט של ליגת האלופות.
לא מתאים לכלום שים אותו בטוטנאהם הוא יורד ליגה
עזוב נו.. גם עם הרבה כסף צריך לעשות מה לעשות
הליגה האנגלית זה לא ההקונפרנס המזרחי
אחלה בולדנצר, חוזרים מפסק זמן, ומשאירים את פורנייה לבד על השלוש.הגיוני סך הכל
מי זה ה-10 הזה עם השלשות? הצרפתי ששכחתי את שמו?
פורנייה זה שטיגן את נבחרת ארהב
צרפתי. אוון פורנייה
אולי הוא לא צרפתי אבל לא אמריקאי
תוקף מומצא לווצביץ'
יפ צמצום פערים
לא זכור לי שנים שידור כל כך חסר חיים מהפלייאוף של הנ.ב.א.
צוות השידור (השדר של הפליקנס וגרג אנת'וני לצידו) עושים עבודה לא טובה.
כאילו הם משדרים הלווייה
קרח מזוקן
פורנייה הטוחן בייבי
שריקה ביזיון ל3 למידלטון עלאק קונטיניושיין
היה ל2 בסוף
ההכנה של קליפורד נהדרת!!!
בלעתי זבוב אחרי הזריקה הזו של פולץ
יאללה, חזרה לכדורגל
כמה יאניס קלע ברבע האחרון?
נראה לי 0 מ-5
אורלנדו הגיעה להפרש דו ספרתי אחרי 3 רבעים כשפורנייה עם 0 נקודות
איזה זלזול של אורלנדו, פולץ מנהל את ההתקפות האחרונות
חחח כל עוד הוא לא זורק הוא נראה כמו שחקן כדורסל
עכשיו רק להשהות כדור 20 שניות כל פעם ואז לזרוק. השמנה יכולה להתחיל לשיר
אני נמצא כעת בחוף המערבי , חמש שעות טיסה מהבועה ואני נשבע ששמתי ידיים על הראש כעת והתכופפתי שפולץ זרק שלושה
ברור, אינסטינקט במצב מסכן חיים
אם צריך לסכם את פילדלפיה של פוסט הינקי ב-2 מילים : מרק פולץ
**מרקל
מה יאניס עשה? דפוק על כל הראש
אכן
אני מקווה שאורלנדו לא יחשבו שהם עושים משהו נכון בעקבות הניצחון הזה. פרנצ'ייז שלא הולך לשום מקום.
אני שמח בשביל פולץ. אנחנו לא מדברים אף פעם על הלחץ העצום שכורך שבהבחרות ראשון בדראפט.
מה עם ה-50 מליון שמגיעים עם להיבחר ראשון, על זה אנחנו זוכרים לדבר?
באמת שלא יודע, אבל אפשר לבדוק עם אנטוני בנט. כסף כזה, מסדר אותך בחיים עם עודף אבל אם אתה שבור נפשית מה זה שווה? אני לא רואה את וויגינס שופע שמחת חיים למשל.
במג'יק 4 מהחמישייה בדאבל פיגרס
סטיב אלפורד הוא נפש טהורה ממש. פעם תארתי אותו כ-"MENSCH". ישנן כל מיני דרכים להשליט התנהגות, אחריות, ומוטיבציה בקבוצה. סטיב עושה זאת בדיבור רך ושקט
מיאמי קפצו ל-3-8
3-0 פריז מנגבת
מיאמי יותר טובה כשדרג'יץ עולה מהספסל
באטלר הרבה יותר אגרסיבי ממה שהיה בבועה עד עכשיו. מעולה להיט
3 0 פריז
כדברי הרבי מהופמן – תמא טקס
די מאריה חד! שני בישולים וגול בגיל 50
אני בעד אינדיאנה ואורלנדו אבל בבראקט שלי מיאמי מדיחה את מילווקי בחצי
אמלי אינדי עפה על ידי מילווקי
דקה 54
3-0 לצרפתים, ברנאט עם השער
די מאריה עם שער ושני בישולים
איזה סדרה חזקה
אני לא אוהב את החמישייה הראשונה של מיאמי. ג'יי קראודר? ג'ימי באטלר? גורן? הם לא עלו בחמישייה כל חצי העונה האחרונה
באמת מישהו בהופס מתעניין יותר במשחק גמור בליגת האלופות מאשר מיאמי אינדיאנה?
תן לנוח דקה אחרי אורלנדו
ראיתי מחצית. הגול השני גמר את המשחק
חייב להוציא את ניימאר. לייפציג בבליצקריג. נהיה מסוכן
אני מת על די מריה לא הבנתי למה ריאל וויתרה עליו ככה, ביבי שחקן שחקן אצלנו
בגלל הכיכוב של חאמס במונדיאל. הביאו במקום
נכון
וורן עם שלשה וגניבה של הכדור מבאטלר בצד השני. בינתיים מוליך בדו קרב
אוקיי. עברתי לכדורגל
ברוגדון יכול להיות שומר מצוין לבאטלר. היה מצוין על קוואי בפלייאוף הקודם.
אחד השחקנים הכי פחות מוערכים בעיני (יחסית למעד כמובן) זה כריס מידלטון. כשנעשה קשה, הוא נעלם. אפשר היה לראות את זה בנבחרת באליפות האחרונה כשהוא היה השחקן הבכיר.
לא מביא נצחונות בפלייאוף. תחליף בינו לבין אוטו פורטר ואף אחד לא ישים לב
איזה מספר נמייר? עוד לא קלטתי אותו. באירופה אין להם מושג כיצד לצלם כדורגל. כולם נראים כנמלים. שילמדו מה-MLS
10 בכחול
ניימאר מחזיק רגל
ניימר 10 בכחול? עם שפם?
כן
זאת תהיה הסדרה עם הכי הרבה שחקני הגנה מובהקים בכל הפלייאוף – ברוגדון, אולדיפו, טרנר, באטלר, קראודר, איגי, באם ויש עוד לא מעט
איך אני אוהב את ויקטור
קיבל מכה בברך לפני כמה מהלכים.
זה מתחיל כמו סדרה של גברים, רק שימשיכו ככה.
הייתי רוצה לראות את מיטצ'ל משחק נגד אחת מהקבוצות האלה. וקולע 57 נקודות.
אתה צודק, אבל זה קצת יותר קל להגנה כשאפשר להמר על הקליעה של איגי, קראודר או איזה הולידיי או סאמפסון
כי רוס אוניל ונייאנס אימת הnba משלוש
כל נגיעה של די מריה זהב
איך זה שאף אחד לא יודע אם נמייר מס' 10 בכחול? ככה זה נראה לי מצילום רחוק
כן זה הוא
כמעט גול רביעי
זה הוא דוק
אולודיפו על הרצפה 🙁
מכה בעין. הוא ישרוד
מבאפה בלתי עציר באחד כל אחד המהירות העוצמה הצעד הראשון,
ניימאר סוחב רגל
לניימר קרחת תוך 5 שנים
שיפוט מעניין
מעניין זאת מילה יפה
וואללה איך נמייר נפל…אחרת היה 0-4
חבל שבאטלר ווורן עשו שלום. השחקנים של ימינו.
גם ליליארד וג'ורג'
השמאל הפרוגרסיבי השתלט על הליגה
אולודיפו בספק לחזור:( למהההההה
למה קנדריק נאן לא משחק?
כי הוא בכושר קליעה מזעזע
שיהיה על הספסל,אני יודע שלדאגיץ ניסיון
יש יותר ניסיון אבל נאן שחקן
הגנה רעה של מיאמי ברבע הראשון. מקווה שישתפר ברבעים 2-4
רק עזבתי לעשר דקות ואינדיאנה כבר מובילה?
מי זה הסימפסון הזה??
גייבל וינסנט משחק עבור מיאמי? מה קרה?
שיוויון.
איגי עדיין מטביע!!
ניימאר היה עייף היה צריך לצאת בדקה 75 העיקר שלא נפצע. איזו קבוצה פסקז׳ – בכל עמדה שחקן עלית. קימפמבה יהיה בלם טופ-3 אם הוא לא כבר שם. כדורגל תענוג, איכות וקשיחות בכל עמדה. יאללה מחר גולדן סטייט נגד ליון
פריז קבוצת על , הם שברו את המחסום המנטלי שהיה עליהם .
קימבפפה סוס אבל לייפציג היא לא מבחן אמיתי ללא וורנר, גם הבלם של לייפציג חיה רעה עדיין חסר ניסיון אבל מהיר וחזק ומיקום טוב
+ 100
הבעיה היחידה של קימפמבה היא שהוא קצת נמוך. הבלמים היום חיות מגודלים – כל מיני ואן דייקים ו-וראנים כאלה
הקליעה של מיאמי נראית כמו שפחדתי שהיא תראה
הם ימצאו עוד מעט מי הקלעים שאפשר לסמוך עליהם – הירו בסדר, דראגיץ' יתן את שלו, איגי בקלאץ' וסביר שיהיו עוד בימים נתונים
חוץ מזה שההיט עם 40% לשלוש בינתיים
הרגיש כאילו קלעו פחות. 6 מ-15 זה סביר
עם 6 שחקנים שונים שקלעו שלשה – קראודר (1/1), רובינסון (1/4), דראגיץ' (1/3), הירו (1/4), ג'ונס (1/1) ואוליניק (1/2)
מיילס טרנר עם איירבול נהדר
בלי באטלר אין למיאמי מה למכור בפלייאוף
כמו שראינו שנה שעברה שהם היו בלי באטלר ולא עלו לפלייאוף
משחק רע
יש לינק למשחק?
http://nbastreams.xyz/live/2/
רובינסון הגיע
איזה מנחוס אתה…
ההתקפה של אינדי מתה
וורן בא עכשיו לעבוד
וואו באם
ממש מרשים לראות את המעבר של באטלר כשומר על גבוהים בהגנה ומשמש כרכז בהתקפה
שומר על וורן. זה לא ממש גבוה
כשבאם יצא, קראודר עבר לוורן וגימי לגבוה.
זה לא באמת גבוה, אלא סמול בול
כמה קלוזאפים צריך על ספולסטרה בשביל שיקח טיים אאוט?
הוא כבר לקח את האחד הקבוע של הרבע…
יש משחק
שתי הקבוצות מוגבלות התקפית, בעיקר אינדיאנה, אבל שתיהן מנצלות יפה את הכישרון שיש להן. לאינדיאנה יש מעט יותר אופק עתידי עם חמישייה פוטנציאלית של ברוגדון, אולדיפו, וורן, סאבוניס וטרנר.
מיאמי עם 3/11 לשלוש ברבע השלישי לעומת 3/5 של אינדיאנה
יאללה מיאמי
מקדרמונט זה פיור שוטר מצויין
מקונל כמעט ניזרק מהליגה. היום הוא שחקן הוחמישייה של הפייסרס (כי אולדיפו לא חזר)
באטלר ודארגיץ עבדו יפה על השיתוף פעולה ביניהם.
אני רק מזכיר שדראגיץ' היה אולסטאר לפני שנתיים
מיאמי מתחילה לפתוח הפרש. עכשיו 8, 9 דק' לסיום
4.4 לביום
יאללה מיאמי, תסגרי את הסיפור!
רובינסון בהלם קרב, נקווה שיעבור לו עד משחק הבא. הירו לעומתו לוקח אחריות
משחק מזרחי קשוח רמה נמוכה אבל אני נהנה
איזה מסירה של ברוגדון
יאללה ביניים בין וורן לבאטלר
נראה שכיף לבאטלר במיאמי
ג'ים באטלר אמר "I FEEL IT" – קראתי את שפתיו. ומאז קלע 3 רצופים
מישהו מאמין שיש לאינדיאנה סיכוי ללא סבוניס ואולדיפו?
בסדרה לא. במשחק נתון בהחלט עם וורן וברוגדון
סבוניס אבידה קשה. אולדיפו? לא נורא. הוא עדיין לא בכושר מעולה
שום סיכוי יקבלו 4-0 או 4-1
ג'ימי באקט!
יאמה באטלר, מאני טיים.
וטרן אמיתי
איזו התעלות ברבע האחרון. ככה עושים את זה
זהו. המשחק הזה הוא היסטוריה. הייתי אומר שבאטלר ניצח את האחד-מול אחד נגד וורן
סבא דראגיץ' מלמד את הזאטוטים איך עושים את זה נכון כשהכסף על השולחן
מה בדיוק קרה עכשיו בטיים-אאוט???????????
באטלר שחקן שלשות גרוע מאיד העונה תפר 2 רצופות ועוד כמה מקרוב
אני מתכוון לזה שהיה 1.9 לסוף ההתקפה של הפייסרס
באטלר ודארגיץ סוגרים את הסיפור.
הירו מקבל קרדיט ועולה במאני טיים
כיף לא נורמלי הדבר הזה שאיך שנגמר משחק אחד אפשר כבר לעבור לאחד הבא וכן הלאה
ג’ימי באטלר יש ביצים של סוס, הוא שחקן שיודע לקחת על עצמו, דראגיץ עדיין הוכיח שיש לו את זה הוא לא מעלית של הליגה אבל רכז טוב ברוגדון לא יוצר ברמה מספיק גבוהה כשחקן ראשי, הוא אחלה רכז ואחלה שחקן חמישייה אבל לא יכול להוביל
באטלר עם ה8 נקודות רצוף , גמר את המחשק. וורן אחלה שחקן הוא לא כוכב אבל סקורר מצויין, לה להאמין שפיניקס נתנה בחירת דראפט בשביל להעביר אותו מאשר להשיג בחירת סיבוב ראשון.
לא דיברו על זה שהארדן ירד במשקל לפני הבועה? כנראה שהאוכל שמה לא רע
אותו קישקוש כמו זה שציון הפך לרמבו
כמו שזאיון פיתח שרירים, וסימונס פיתח קליעה רק דיבורים.
הארדן כמו אשתי – הכל יורד לו לתחת
יוסטון פתחו אלימים
יוסטון יורה קטיושות , אדאמס נראה כמו גוליבר
טאקר בתפקיד זאזא על כל גבוה שהרוקטס יפגשו בפלייאוף
יוסטון יחיו וימותו על היכולת של הארדן לקלוע 50-60 נקודות למשחק.
הם פתחו באגרסיביות על גבול האלימות ואם ימשיכו ככה זה רק עניין של זמן עד שמישהו יפצע, כמעט הצליחו לנטרל את אדאמס אבל הוא התאמן על פרות בפגרה אז הוא אמור להיות עמיד.
יכול להיות שזה רק נדמה לי אבל נראה שאדאמס איבד/הוריד ממסת השריר שלו, הזרועות שלו נראות פחות שריריות והוא נראה יותר דינמי וקליל
כן הם יחיו וימותו על הארדן
על מה הייתה עבירה?
מי נגע בהארדן ? חחחחח הבן אדן מחטיא לייאפ מקבל עבירה בושה
אפשר לשכפל את הבובה של לאורי רק להוסיף לה גרסה עם זקן כדי לחסוך בעלויות
כן חשבתי לעשות שני קופסאות הראשונה של התקפה והשנייה של הגנה , ולמכור אותה בובה בשביל רווחים
המשרוקיות מחסלות את נואל. ככה זה כשאתה זרג מול חבר מטכ"ל
הפריע לדרג באת מילוי תפקידו
אולי עברו 5 דק' מתחילת המשחק של רוקטס-ת'אנדר. היכן כריס פול?
75% מהזריקות של יוסטון זה מ3 ברבע הזה, נראה לי דאונתני במיטה גומר בשנייה , אומר לאשתו ״יעיל יותר ״
אוקיי. עברו 9 דקות
או, הנה הוא
דריוס בזלי הוא הכוכב התורן של OKC
מנחם קלע שלושה, איזה כוכב תורן
למה דיאלו לוקח זריקה על הבאזר?
טוב, אני אהיה ולא אהיה. צריך להחליט אם יש על מה לעשות מעורב
תעשה על הדואר האמריקאי.
לא כוחות.
אני רושם יוסטון, בקלות.
הסיבה לרוקלונומה אין כח אש
הגנה נוראית של אוקלהומה , ובהתקפה לא מסוגלים לייצר סל 17 הפרש כל זה שהארדן על הספסל
הימצאי יוסטון ב6
אוקלהומה אין לה שום כוח אש עם כל הכבוד לפול זה לא זה , היה לי צפוי שיוסטון ינצחו לא חשבתי שיהיה כזה קל
זה רחוק מלהיות גמור
מה? אני אמרתי ש-OKC ינצחו את הכל?
הארדן נפצע נראה לא טוב , אבל האיש סוס מאמין שימשיך
החיבור. העיניים מהמשחק של אוקסי
יוסטון ב20 , אוקלהומה לא מסוגלת ליצור פרט לגלינארי, שהוא אנדרייטד בקטע לא ייאמן אחלה שחקן.
סבבה שאוקלוהומה רוצים להאט את הקצב, אבל זה לא אומר שצריך להגיע כל התקפה לסוף שעון. הבעיה של אוקלוהומה שהגארדים שלה לא
הגיעו למשחק. זה גם לא נראה שהמאמן שלהם הכין תוכנית כלשהי להרכב הנמוך של יוסטון. הארדן מדהים בינתיים
דווקא הארדן במשחק לא טוב בטח במונחים שלו, הוא מחמיץ הרבה סלים קליפ הלילה והקליעה מ3 בנתיים לא נכנסת , מי שמצטיינים זה גורדון וגרין.
הוא שולט בקצב, תופס ריבאונדים וכבר הגיע לקו יותר ממה שכל הגארדים של אוק' הגיעו ביחד. בשלשות הוא 2-7, זה לא קטסטרופלי (עוד שלשה אחת הייתה נכנסת היו לו 42%. ואני לא יודע אם סופרים בתור החטאה את הזריקות שהוא קיבל עליהן עבירה).
חוץ מגרין וגורדון יש את טאקר במשחק מצוין ובן מקלמור עם 3-4 לשלוש
כן אבל עכשיו הוא 28% מ3 ו33% מהשדה זה נוראי , משחק לא טוב שלו גם אם היה עם 3 מ7 האפקטיבי עדיין הרבה מתחת ל50 אחוז בממוצע בליגה )אני בכלל לא מדבר על ה54% של העונה הסדירה שלו) , בכללי הריצה של יוסטון הייתה שהוא לא היה על הפרקט.
.
לא סופרים זריקה שנגמרה בטבריה
רמת ההגנות בפלייאוף הזה עד עכשיו מתחת לכל ביקורת
לא מסכים ההגנה של יוסטון הלילה הגנה טובה ( ההתקפה של אוקלהומה רעה אבל עדיין תצוגה הגנתית טובה), גם פילי ובוסטון הציגו אחלה משחק הגנה
לא ראיתי, מודה..
אוקלוהומה צריכה לשלב את שרודר בדקות שהארדן נח או להחביא אותו. זה נראה כמו ה-1 על 1 שהכוכבים של הנ.ב.א עושים עם ילדים במחנה קיץ שלהם
הארדן נראה כמו זאיון לידו
חחח תכלס
האיטלקי אחלה שחקן , אדאמס סוף סוף מחסל את הגמדים בצבע התעורר המחצית, אני לא דואג מיוסטון
הם יעברו את אוקלהומה אבל יעופו נגדנו דיוויס עומד לבצע בהם מעשים מגונים
אם ראס חוזר לא בטוח בכלל שהם עפים מולכם😎
אין אווירה של פלייאוף
קל מדי
יוסטון 18 שלשלות בכמעט 50% מהשלוש. לא הרבה קבוצות יכולות לעמוד במטווח הזה
יופי CPטפוט
אחרי שלושת רבעי משחק קשה להבין את ההייפ מאוקלוהומה, שפול לא במשחק לא מצליחים לנהל התקפה יותר טוב מקבוצה ישראלית ממוצעת. השלישייה של פול גלי ארי ואדאמס מעולה אבל כל השאר פח
לא שופטים קבוצה אחרי משחק אחד.
גילגיוס אלכסנדר הרבה הרבה יותר טוב ממה שהוא מראה היום. משחק 2 יהיה אופרה אחרת לגמרי.
שרגא אחלה צחקן
ואם במקרה שאלתם את עצמכם איפה שיר הלילה, אז הנה הוא לפניכם.
הפעם משהו קטלוני, שירה של הנביאה
חסכתי לכם את המלל כי הוא בקטלונית ואף אחד לא יקרא במילא אז קבלו רק בביצוע שלDCD
https://www.youtube.com/watch?v=3GQuaf-_ErE
דוק, אתה יכול להוסיף כמה מילים על השיר המיוחד הזה?
מי מבצע, על מה זה וכו'
בכיף
הביצוע של ליסה ג'ררד, במקור אוסית (אוסטרלית), לצערי הרב תומכת BDS מוצהרת.
אוהב תמוסיקה שלה, לא את הגישה והדעות הפוליטיות!
השיר הוא ליטורגיה דתית במקור וה"להקה" שלה, בעצם זה דואו, אימצה אותו. נחשב לאחד השירים הטובים שלהם ויצא בתקליט AION
יצא לי לראות אותם ב 1989 בלונדון לא רחוק מהמרסמית. הופיעו, בין היתר, עם כלי נגינה עתיקים מאלו ששמשו ביני הביניים ככל הנראה.
הנה עוד שיר יפה שלהם בג'יבריש+ אנגלית.
שיר מהמם לטעמי
https://www.youtube.com/watch?v=-qHiaoz9su0
שמע רזי.. אני אוהב אותך.
יש לך את זה חביבי..
תודה על השירים ועל הערך המוסף.
זה כל כך חשוב בעיניי
בכיף
מה קורה שם בפנמה סיטי?
יש אצלכם קורונה?
יוסטון קבוצה רעה במובן הטוב של המילה
אכן
הארדן כל כך טוב, המשחקה זה גמור.
עכשיו הוא גמר אותו. עוד תצוגה של כ 40 נקודות
טוב המנה העיקרית
הקבוצה של מנחם הלייקרס מול מלו ושות
פורט פותחים טוב
מלוווו
איפה אוהדי הלייקרס?
לילארד זה דרג!
חסן את נורקיץ עבודות עפר…
מה קרה ל AD , ראה ביג מאן רציני ועוד פעם משתין במכנסיים?
יאללה AD תראה לי שאתה מסוגל
זה הפליאוף שמוציא ממנו את המייטב…
מה ההסבר לשריקה לעבירה על דיוויס עכשיו? ההפרש גדול מדי?
בוקר טוב לשיקוצים הארדן ניגב את פול כבר משמח.
ודמיאן אני רואה מנגב בינתיים את השיקוץ יאללה דיים לבער את השיקוץ מקרבנו
+1
מה עם AD ?
1 מ 19.מהשדה ונורקיץ' עושה ממנו קרקס
מדהים כמה שחקנים חלשים יש בלייקרס. לברון צריך לקבל פרס מיוחד על זה שהם בפלייאוף
אתה כבר מכין לו תירוצים?
פחחחח התחלת? פלליאוף מוד? ביסט מוד? שיט מוד? אם לפורטלנד היה מאמן הם היו מנגבים את הלייקרס תכלס הגארדים שלהם זנ גי ליג
זה שיטת לברון ככה הוא שיחק תמיד. סמוך על לילי כריות בסוף המגע תמיד מלטף😎
קארוסוווו
איך אני אוהב את קארוסו איזה דאנק בולד וויט מאן קן ג'אמפ
אין דבר כיף יותר מאשר לראות את הזרימה של פורטלנד כשהם משחקים ככה.
כל מילה על לילארד מיותרת, הנוכחות של נורקיץ' יוצאת דופן, ויתר השחקנים משלימים מצוין.
לדעתי הפלייאוף של פורטלנד התחיל בכניסה ל'בועה' ולכן הם נראים כמו שהם נראים עכשיו. מכונה משומנת היטב.
נורקיץ' מוסיף המון לבלייזרס. השתפרו ברגע שחזר, ההגנה המגוונת והורסטיליות ההתקפית שלו לא יסולאו בפז
פורטלנד כבר הוכיחו שהם מסוגלים לאבד הפרשים גדולים אז למרות שהם נראים לא רע עד עכשיו המשחק (והסדרה) עוד ארוכים מאוד
יפ בקרוב פלייאוף מוד 😂
טרנט עשה סטרייק בבאולינג
חחח חרפה איפה היה תוקף של טרנט 😂😂😂 זרג דרג
לילארד תמיד משחק את כל הרבע הראשון
זה הקבוצה היחידה בליגה שעושה את זה
דוראנט לדעתי גם תמיד משחק את כל הרבע הראשון
זה רק התחיל. זה רק חצי ראשון של משחק ראשון. נא להירגע
דמיאן מגרה אותנו מנחם
תוקף???!!!??
רונדו חוזר עוד משחק שניים וזה הולך לשדרג את ההתקפה של הלייקרס באופן משמעותי.
בלי קשר הושפטים קולטים שדיוויס ביום חלש אז מפרגנים לו מהקו
חטיפה נקייה של כרמלו ועבירה חח
מה יהיה עם השיפוט חברים?
בלי דמיאן כל ההפרש נמחק סי גי על הפנים
וויי וויי מה לברון עושה לפורטלנד 🤦♂️ יותר גרוע מהתחזיות
שמישהו יעיר את סטוטס
כמה כסיל צריך להיות בשביל לא לקחת פסק זמן כשהמפולת מתחילה ו/או להחזיר את לילארד? למה לחכות שההפרש יצנח ל2 והביטחון יירד? לא מובן
סחבק
שאדו – בלי לברון הלייקרס לא בפלייאוף. זה פחות מניו אורלינס של דייוויס
לילארד זה דרג בכיר חבל על הזמן. איזה יופי
אלוף פיקוד צפון
מי נותן לדוויט להטביע במקום לשלוח אותו לקו? ווין גבריאל…לא אמרו לו באימונים מה דוויט שווה מהקו?
מקולום שובר סלים…
פשוט מדהים כמה שמעון והטמיר צודקים. השריקות הם לפי הדרגות. גבריאל מתקרב לדייוויס – שריקה אוטומטית. כנ״ל לילארד
יפ הסודני זה טוראי בעבודות מטבח מול אלוף פיקוד מערב התחצפות וריתוק לבסיס
כמה קל לשרוק עבירה לרוקי….
הסל התעקם מרוב הלבנים שהלייקרס זרקו עליו
הלייקרס מחפשים כל דרך לעצור את המשחק בנסיון לשנות את האופן בו הם משחקים.
פתטי
דווקא לטובת שפורטלנד שלא מצליחים להשחיל סל כל הרבע
nice one
פורטלנד עדיין בלי סל שדה ברבע הזה
הנה ארגנו לשיקצה עוד מנוחה ארוכה 😂 דוויט עיקם את הסל בשביל המנוחה שלו
"תרגיל הבאולינג"
שאדו – זה לא שחקני כדורסל מה שיש לכם שם. לבי איתך. קארוסו זה חרדון ארך צוואר. האווארד זה WWE מה הם עושים על מגרש כדורסל? 🤦♂️😀
דווייט הווארד לא הגיע לשחק כדורסל.
לא ברור איך הוא עדיין על המגרש ולא מורחק בטכנית שנייה.
חחח ווין גבריאל לומד את הליגה 😂😂😂 עוד שריקת אוויר נגדו מול דיוויס מביך 4 עבירות לסודני עוד לא נגמר החצי מה אמרתי לך פאני סטף?
נגד גבריאל יוניון לא היו שורקים את זה
השופטים נכנסו לפעולה
צריך לצמצם שלא יקרה מגיק…
מה אמרתי לך על הסודני? זוכר?
נאלץ להסכים.
אבל השופטים כל כך גרועים שזה עצוב שבעתיים.
זה לא אשמת הסודני הוא גדל ככדורסלן ועשו לו הסבה לכדורסל אומנותי אז על החלק האומנותי הוא עוד צריך לעבוד לוקח כמה שנים
מישהו מוכן להעמיד לדין את השופטים?
השופטים מפנקים את דיוויס חבלז חחח שולחים אותו סתם לקו צוות חילוץ והצלה בייבי
הזוי מה שנהיה מהליגה הזו. טיפונת מגע- פאול.
כדורסל ללא מלא כדורסל אומנותי. הכל חוקי סעיף 5.b בתנך של הליגה
העיקר שאתה מספר לעצמך סיפורים
תצוגת שיפוט מחפירה. לא פחות מזה. מה שעשו לרוקי גבריאל.. הוציאו אותו מהמשחק עם ארבע עבירות שלא היו ולא נבראו. מתעקשים להחזיר את הלייקרס למשחק.
תמשיך לספר לעצמך סיפורים
הכל חוקי לך לספר החוקים של הליגה
חכם גדול את חושב שאתה בכלל לא מכיר את החוקים של כדורסל אומנותי
😂😂😂
חחח.. איך שרקו את זה.
שיפוט אפילו יותר גרוע מדאלאס-קליפרס
אתה לא בענף הנכון ולא מכיר את החוקים מה דאתה מכיר זה כדורסל פה זה כדורסל אומנותי יש הבדל בין הענפים
😂😂😂😂
איפה יואל? דחוף חיתולים לטרנט
נשאר רק להרחיק את נורק 😎
איזה רבע מעפן.
טרנט שכח איך קולעים. מקקולום על הפנים.
שתי הקבוצות עם נקודות מהעונשין משריקות אוויר.
על הפנים.
מחצית.
הבלייזרס עם 29% מהשלוש.
הלייקרס עם 14% מהשלוש.
להימשך ככה זה לא יימשך.
מחצית.
יתרון משמעותי לליקרס בריבאונדים:
33-22
מחצית.
ללברון ג'יימס חסרים 2 אסיסטים בשביל טריפל-דאבל…
מחצית.
אנת'וני דיוויס עמד על הקוכבר 13 (!) פעמים. קלע 11.
מהצד השני לילארד עם 8 מ-8 מהקו, ונורקיץ' עם 7 מ-9 מהקו (וכבר עם 14 נק' ו-12 ריב'. מדהים)
4 מ-10 מהשדה ו0 מ-1 מהשלוש.
מחצית.
14-3 לטובת ספסל הלייקרס.
10 אסיסטים על איבוד אחד
4 מ-10 מהשדה ו0 מ-1 מהשלוש.
מחצית.
32 עבירות משותפות שמחולקות בצורה שווה בין הקבוצות.
מה שלא רואים בסטטיסטיקה זה את חשיבות השריקות ותזמונן. פגע משמעותית בבלייזרס.
יפ
אבל במוד טנש לא טניס שולחן אלא טכניון נשר הכל תקין הסטט דומה לא רואים חריגה 😂😂
סיכום המחצית – לברון מנגב. אין לפורטלנד מישהו שידגדג אותו.
בצד השני – מחכים למקולום. לדעתי – הי איז נוט הלטי מאן.
מעבר לזה, למרות שכרמלו פיספס קצת, הייתי הולך עליו יותר. פורטלנד לא הצליחו לקנות סל ברבע השני.
פורטלנד חייבים את טרנט גר'.
ותגיד לי – לאן נעלם/הועלם קולינס??
לא משחק הערב, לא יודע למה. טרנט עושה במכנסיים, נבהל מהמעמד. מקווה שיתעשת, אבל לדעתי לא הערב.
סיים את כל התחמושת בבועה הרגילה 😂
קשה לי להתאפק, אז:
.
27 זריקות מהעונשין לבלייזרס. 20 ללייקרס.
שחקנים עם 3 עבירות או יותר:
בלייזרס: גבריאל 4, ווייטסייד 3. לייקרס: גרין 3, מוריס 3, דוייט 3.
.
כן, הרבה יותר מדי שריקות.
לא, הבלייזרס לא מקופחים.
😂😂😂😂😂 רק השופטים סגרו את כל ההפרש בטח לא מקופחים גם ווין גבריאל לא מקופח 😂😂😂
כרגיל,
בין המציאות לתגובה הנרשמת יש קשר מקרי לחלוטין
(או לא כל כך מקרי? כאשר יש הלימה בין הנרטיב למציאות, אז זה בסדר להתייחס לעובדות בשטח)
העיקר שבמוסד טנש מרוצים ונהנים
מסכים. גם לילארד קיבל כמה שריקות אוויר.
פשוט שיפוט גרוע שלא נותן למשחק לזרום ולא מאשר משחק פיזי (אפילו מתון..)
חחח מי נגע באלוף פיקוד צפון 😂😂
תצחקו כמה שתרצו, היחידי שהצליח איכשהו להאט את לברון זה כרמלו. הלייקרס ארוכים בהגנה. קשה נגדם
לא מובנת ההתעקשות של לילארד ומקולום להקפיץ את עצמם לדעת מול השמירה של דיוויס
גיא תראה את המשחק לא את הדף – אין כאן קיפוח של פורטלנד – יש כאן לגמרי שריקות לפי דרגות. בשני הצדדים. זה מביך.
יש גםצקיפוח מחקו להם את כל ההפרש
?
הבנת נקרא. תקרא שוב את התגובה המקורית שלי. "הרבה יותר מדי שריקות" לא נועד לספר על שיפוט טוב.
אבל בין שיפוט גרוע לבין הטענות של שמעון, יש פער עצום.
😂😂😂 הפער העצום זה ההבנה במה אתה רואה
סוף סוף סיימתי מעורב. צריך רק להוסיף כמה מילים על המשחק הזה. שייגמר כבר
השחקן שאני הכי פוחד ממנו בלייקרס הוא קייל קוזמה, שבארקלי מכנה אותו 'קרל קוזמה'
מקולום לא נגע בקוזמה
שריקה טובה לפורטלנד, זה מיס מאצ׳, ראית שמקולום מבסוט ממנה
כרמלו משחק בבועה את ההגנה הטובה בחייו 😂😂
יצא מעורב מחורבן, אבל רוב הגולשים לא מבחינים בזה
באבל מלו!!!! חחח מה עשו ממנו – האסלר – מקלקלים אותו בפורטלנד 🤦♂️ תנו לו את הכדור בפוסט לאיזה ג׳אב סטפ. עזבו אתכם מכל השאר
לשלשת חצי פינה מצד ימין AKA "הבלטה של מלו"
בדיוק.
דארקסייד במקום 3 נק בדאנק ועבירה מפספס דאנק ומחטיא את 2 העונשין
דארקסייד אשפה
היום הוא טוב יחסית, קשה לו עם דייוויס, נורקיץ׳ לדעתי לא נותן מספיק האסל היום. דייוויס מנגב איתם את הצבע
המלך מתכונן לכניסה תיאטריאלית. אוחח אוחח, משתעל עושה יוטרן למצלמות, דוגמנית אופנה.
אולי פירואט קטן?
פאק הקרוסו הזה בתפקיד אייברי בראדלי…
מרכוס ומרקיף מנשקים את אותה היד כשהם קולעים מהעונשין, הכל שמה משותף…
יואל החיתולים של לא מחזיקים מעמד הלייקרס!חוגגים בריב דארקסייד יותר אפתי מהורפורד על הספסל של פילי והוא בקושי נושם
פורטלנד פתחו טוב דווקא אבל השיקסה יודע מתי ללחוץ. זו הגדולה שלו.
המשחק הזה יהיה של הלייקרס.
כן ידוע
הקבוצה היחידה בסיבוב הראשון ששיחקה כדורסל טוב היתה טורונטו. אבל כמובן שהיריבה עזרה. אבל כמו שכתבתי היום, הנטס לא אמרה את המילה האחרונה. שנייה היתה דנבר, ושלישית מיאמי
פורטלנד עם טיפה ריכוז ברבע הזה והיו יכולים להיות ב-10 הפרש.
לברון עד עכשיו שיחק בשביל החברים לטריפל-דאבל, עכשיו הוא יקח על עצמו ברבע הרביעי.
יאללה הרדימו את דמיאן בדאבל טים סי גי עוד לא במשחק רבע אחרון האם החיתול שהיה אתמול על המגיק יחזיק על פורטלנד? שלב 2 בניסוי
היום האקסטרה שפורטלנד שיחקה מתחיל להשפיע. דמיאן נראה לי עייף
ניטרלו אותו בדאבל טים
שום אופנסיב של מלו אפילו לא הזיז את היד מביך
פשוט מעורר תיעוב.. הפלופ הזה של קרוסו
למד מהכי טובים…
שמעון!!!!! ראית את זה?
כולם בפורטלנד נראים לי עכשיו עייפים
לילארד כבר לא קלע איזה 20 דקות
כי צוות חילוץ המלך הוזמן מנחם
איזה ביזיון
רק שלא יהיה ביזיון היום בעשר מול ליון….
יהחה משחטה
נראה
אני אפסיד משחק של בוסטון אבל בשביל באיירן אני אעסיק גמדים שיחזיקו לי עיניים פתוחות עד הסוף.
🙂
חח ממתי הופכים תוקף 😂😂 רק על השיקצה לא היה שום תוקף
השופט ששרק את השריקה המקורית יישלח לדטרויט
כריס וובר גורם לי לדימום פנימי. גרוע מדוריס
הנה השופטים נותנים לשיקצה להוביל😂😂 ככ צפוי
פורטלנד ממש הרוגים
הפרשים באפור מגיני המלך מחקו את כל ההפרש מה יעשו המסכנים?
פורטלנד הולכים להפסיד 4-0.
הלייקרס במשחק הגנה מרשים עם הרבה מאמץ.
Refree cavalires
כן הם שומרים חזק, מתישים ושוחקים. לילארד ומקולום חייבים לזוז קצת הצדה ולתת לאחרים לעשות נקודות.
שימון, מה אתה משחק אותה 'שונא לייקרס'? אתה הרי מת עליהם. פאול תוקף של קוזמה עם המרפק
הוא מאוד תם, הטקס
ראה תגובה לעיל עוד בחצי הראשון בסוף המגע של לילי תמיד מלטפת כמו שאמרתי.
רק עכשיו אני מתחיל להבין את האיבה שיש למנחם ולשימון מהלייקרס.
שימון אוהד מס' 1 שלהם אבל הוא מסתיר זאת למקרה שהיא תפסיד את הסידרה לפורטלנד
טוב שאשתי גייל הלכה לישון. אחרת הייתי שופך עליה את כוס הקוקה קולה (DIET!) שאני שותה עכשיו
ידעה שיש לה על מי לסמוך
🙂
רזי,
באיירן תנצח ב5 הפרש את ליון. תרשום
חחח דמיאן רצה שריקת אלוף פיקוד וקיבל צעדים איך הוא זרק את עצמו 😂😂😂
פאול ברור נגד לילארד
האירופאים האלה כאלה מטומטמים
מוריה לא הגעתם ל120 נק 😂😂 המלך ופרשיו באפור ניגבו אתכם
האמת שזה די משעשע לראות שלילארד לא מקבל את שריקות הזבל שהוא מקבל בדרך כלל ולברון מקבל אותן
פשוט גועל נפש הווארד. מתחילת המשחק ועד עכשיו.
דיים מהלוגו חח
האורד עושה פאולים כל הזמן
אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לילי עם עוד צקה
איזה קבוצה זאת הלייקרס כשהאוארד, קרוסו, וגרין בחמישייה? מקומם ביורוליג. פורטלנד תנצח 2-4
אוהב את הרעיון אבל אתה אובר ווישפול….
דיוויס דוחף עם האופ האנד בכל כניסה לסל
לא נגעו בו כל הערב והשופטים נותנים לו ללכת לקו 20 נק שלא היו הוא קיבל. אבל היי הכל מאוזן וחוקי.
כמה שריקות אוויר דיוויס קיבל היום? 20 נק מתנה מהשופטים גם עכשיו דארקסייד לא נגע בו 😂😂
אמת
רק דיברתי השעלולים התעוררו. כרמלו וטרנט לא פוגעים. זה חסר מאוד
יוסוף עושה איטס טייםםםםם
ראיתם את הפאול של לברון????????????.אין טעם לשחק
שתי שריקות שקר רצופות, קודם נתנו למינימי, עכשיו לד"ר אוויל
תמשיך לספר לעצמך סיפורים
זה מה שנקרא בשפה המקצועית, "הצוות המסייע".
מגיעים למאני
איזו חסימה יפה של חסן
אני בשוק שלא שרקו לו
סבלנות, זה יגיע יותר מאוחר…
דיים מפגר לגמרי
דמיאןןןן מהלוגו
התפלאתי שלילארד הגיע בכלל לסל עם הזריקה מרוב עייפות
לילארד…. לא יודע כבר מה להגיד. אין עוד שחקן כזה
קולע מהלוגו ג׳אמפרים בלי רגליים (מנחם צודק. הוא סחוט)
איך אתם אומרים פה…AD זה קלוריות ריקות נגד הקו הקדמי של יוסטון…
הצרה של פורלנד שאין להם מחליפים. אחרת היו קורעים את הבני זונות
קולינס כנראה פצוע אבל לא מובן למה אנפרני סימונס מחוץ לרוטציה
כי הוא חרה שחקן. שמו אותו כבר למשלוח למגיק
איזה יופי, עוד חסימה של חסן, הופך אותי לחסר הבנה והשלשה הזו של ליילארד.
פאקקקקקקקקקקקקקקק
וואווווו
ההגנה של וויטסייד מצילה את הבלייזרס
אין דברים כאלה..
מלוווווווו
אני קונה חולצה של מלו!
רק אם מנצחים בסידרה אני קונה קונה של דמיאן.
יאללה , טיפה ריכוז ולוקחים את זה
נקודה למחשבה:
ריבוי המשחקים בתדירות גבוהה תגבה חוב מהשחקנים הגדולים והמבוגרים המיוחד (מגי, הווארד וג'יימס) ופחות מהגארדים (לילארד ומקק'ולם) לדעתי.
לאורך זמן
זה פעם ראשונה בהיסטוריה שאומרים את זה אבל עשו טעות כשהוציאו את חסן
כרמלון נזכר בימים הטובים בדנוור
טרנטטטטט
אולימפיק מלו במדי הבלייזרס
לראות את כרמלו בפלייאוף הלילה עשה לי את הקורונה.
זהו, אמרתי את זה.
חוזרת לחור, תהנו פה ♡
שם משפחה כריות?
בוקר טוב אדם ולילי ריגר 💪💪💪
AD איפה אתה…למה אתה בורח מהכדור ונותן לקרוסו לזרוק שלשות
איזה בוקר
הסתיים והלייקרס מפסידים במפתיע כמו מילווקי.
איך אמר מנחמנו? הבובה הזו תיתן לנו יופי של פליאוף.
ובלי סולמית
ידששששששששש דמיאן המלך ניגב עם 2 שלשות מהלוגו ואז כרמלוווו וטרנטטט עם הדאגר
הפרשים באפור לא הצליחו במשימה לעזור למלך בפלייאוף מוד….
אם לא היו עייפים, ועם שיפוט שהוא אפילו 40-60% ללייקרס ולא 30-70%, הבלייזרס מנצחים על 23
הבלייזרס 33 זריקות מהקו – לייקרס 31
יש !!!! לא ייאמן, לילי כריות עשו את זה!
איזו הרעשה לסיום!
תענוג של בוקר
משחק לפנתיאון של החבורה המדהימה מפורטלנד. וחסן ווייטסייד – שאפו ענק!
אני לא מאמין למה שאני רואה. כנראה שאסור אף פעם להמעיט בנשמתו של לוזר
דמיאן זה הווינר הם היא בקבר 87 81 ואז סי גי ודמיאן מהלוגו השוו בשלשות ומשם עוד חוגו של דיים ו3 של כרמלה ו3 של טרנט בייבי
יאללה עוד 3 למנייק לחולצה של דמיאן לי ולאשך חולצה של כרמלו עם הכיתוב נוחמתי
שיקצה ויאניס הפסידו והארדן ניגב אי אפשר לבקש תחילת בוקר יותר טובה
כתבתי בפריוויו שלך – יוסטון רמה מעל אוק׳ סיטי. הארדן MTV כבר ארבע שנים
שאדו – מה זה הרוסטר הזה שאספתם?
אנחנו אספנו? זה הכל עבודה של "המלך", זרק מהקבוצה כל טיפת כישרון בשביל חבורת הזקנים הזו שמלקקת לו את התחת.
אינגרם הארט קלארקסון אפילו זובאץ
אבל הסידרה רק התחילה
+ 200
הבלייזרס כמעט הצליחו לבעוט לעצמם בדלי אבל הלייקרס לא הצליחו לקלוע
כל השנה אני אומר לכם על וויטסייד
וויטסייד זה האיש!שלך לגמרי כל העונה אתה איתו 😂😂
הגרסה הזו של רזהמלו וואו. 5 אסיסטים ו 10 ריבאונדים ושלשה קריטית בדקה האחרונה.
הוא גם נתן הגנה והאסל, לא ייאמן
מודה שגם אני משפשף את העיניים
הוא הבין שהוא צריך לשחק כמו באולימפיאדה. לתת לאחרים לנהל את ההתקפה ולקחת את השאריות שמביאים לו. בוא אופציה רביעית בבלייזרס אחרי לילארד, מקולום ונורוקיץ'
לה-בוהם בורח מהתסכול…
איך החמיץ את השלשה הפנויה הזו?
זה לא מפתיע שחסן ווייטסייד עשה צחוק מ AD , חסן מסוג השחקנים שמתעלים בפלייאוף ו AD כמו תמיד מתחבא מתחת לצל של לברון
דיוויס קיבל היום 20 נק מתנה לפחות מפרשי המלך
אמביד בחצי כוח מחזיק את בן סימונס על הגב אוכל אותו לארוחת בוקר
לא מדוייק. הוא בלתי עציר בעליל. 90% מהשריקות הגיעו לו
8 מ 24 מהשדה
No show ברבע הרביעי
וואלה. טיעון חזק. שם על הלוח מספרים של ג״ג נשר
פורטלנד מרגשים. לבי עם לברון – משחק עם נגרים מארץ הנגרים. קארוסו? האווארד? קיי סי פי? כאילו שגרין או מק׳גי זה מציאות. מה עבר להם בראש כשבנו את הקבוצה הזאת?
חחחחחחח אין לך בושה הטריד את כל הכישרון בקבוצה בדביל שתבוא ותגיד שעכשיו כולם נגרים סביבו. איכשהו תמיד כולם נגרים סביבו ואני חשבתי שהנרטיב השולט זה שהוא עושה את כולם יותר טובים
בשביל*
צודק. לברון בישל לעצמו דיסה. עכשו הוא נחנק ממנה.
כל השנה אני אומר לכם על ווייטסייד
בארקלי עם המטאטא lol
בארקלי הזה גדול.. מטאטא את הרצפה באולפן של TNT אחרי שהוא מנופף בהתלהבות אחרי שלשה של לילארד.. אובייקטיבי הוא לא..
הוא אף פעם לא היה והוא גם לא אומר את זה
הוא תמיד אומר שהוא רוצה שפילדלפיה ינצחו
הוא הימר עליהם שנה שעברה לאליפות. אולי גם השנה
ג'יימס שיחק 41 דקות הלילה. נראה אם זה יתנקם בהם בהמשך. סבירות מסוימת שהוא ייפצע בהמשך להערכתי
חייב, בשביל התירוץ.
יגיע עם גבס למסיבת עיתונאים.
לילארד… 10 מ-10 מהעונשין
64 מ-66 מאז שהחטיא את השתיים האלו אז..
לא צריך להיות כל כך קשים עם הלייקרס , צריך להבין שזאת קבוצה שבמשך שנים עשו טאנקינג ולא היו איזה 7-8 שנים בפלייאוף
יקח להם כמה שנים להתרגל…
יום טוב לכולם
פסקז׳ עם העז בעשר, מלו עם העז המקומית בארבע, באיירן הערב, איזה עומס, אני חושש שתהיה לי פציעה
אל תשכח לעשות מתיחות חביבי
תראה את באיירן הערב, תבין מה זה מאמן. קבוצת על עם שחקנים מהדרג השלישי. אפילו את לבנדובסקי הריין-מייקר אף ״גדולה״ לא רצתה. מכונה מבית היוצר של יוגי לב. מאמן בכדורגל זה הדבר הכי חשוב. פפ, מוריניו, קלופ, זידאן – בחיים לא יקבלו שמיניה, בטח לא ברבע גמר.
פפ דווקא יכול לקבל
הגזמת…
שימו את הארדן הערב במקום לברון – 20 קל ללייקרס. אנשים לא מבינים איזה מכבש הוא מפעיל על ההגנה.
הארדן הוא מהבודדים שיכולים לנצח קבוצות לבדו. אצלי הוא תמיד מס 2 בליגה אחרי קאווי כבר כמה עונות.
הלוואי שהשיקצה יעוף אבל אם לא אשמח למפגש מול הארדן בתקווה שראס חוזר במלוא הכושר.
לאוק אין באמת מה למכור מול הלייקרס בסיבוב הבא קבוצה מיותרת ומאד בינוניים עם כוכבי הופס שגא פול ואדמס.
עדיף שהארדן יעבור הוא יאתגר כת הגארדים של הלייקרס כמו דמיאן ואולי יותר
Every word
אה אז עכשיו קוואי כמה עונות אצלך הוא הטוב בליגהּ. עוד מ2012
כמה עונות הכוונה להארדן. לא להיות חמוץ ניסני
כאלה אנחנו אנשי הסטט' וההיסטוריה
יש למישהו ספק שאם לברון מפסיד את הסידרה התאגיד מוציא דיווחים שהוא שיחק פצוע? וגם אם הוא מנצח אותה הוא ניצח בפציעה הירואית? 😂😂
תכלס אם מנטרלים את 2 הכוכבים מכל קבוצה פורטלנד יותר טובה בהרבה וגם היתרון של דיים וסי גי בקו האחורי הוא עצום בדיוק כמו השיקצה והגרופי.
לא שאני לרגע חושב שיש סיכוי שפורטלנד באמת יעברו אותם ואני אשמח מאד מאד מאד לטעות אבל לא אפול מהכיסא אם כן. תכלס עם מאמן טוב הם קבוצה יותר טובה אבל סטוטס מסתמך על השלשות מהלוגו של דיים ואומר לו בהצלחה. לדעתי דמיאן קנה את מקומו בטופ 5 של הליגה יחד עם קאווי הארדן ויאניס.
היום השופטים ניסו ככל האפשר לעזור למלך ועזרו בעיקר לאלוף פיקוד מערב איזה שריקות אוייר הוא קיבל 😂😂😂
כבר בתחילת המשחק כשהוא היה 1 מ 8 מהשדה הם פירגנו לו עם 7 זריקות מהקו. קלטו שיש לו יום קשה ורצו להושיט עזרה
רק תאר לך את לילארד מצטוות עם אחד מהעשירייה הגדולה: הארדן, לברון, קאוואי, קיידי, לוקה, יאניס, AD, אפילו סטף. הוא גם אתלט, מכדרר וקופץ, ויש לו קלאץ׳ ודרג מאוד בכיר. כבר היה מזמן עם טבעת.
דמיאן לפילי ויש כמה טבעות. לפני שנתיים אני וגילרי עשינו טרייד סימונס והאריס ועוד כמה דברים על דמיאן. חבל שזה לא קרה במציאות. לפני שנתיים סימונס עוד היה הלברון הבא
אני מבקש ממוסד שב"ר לא להשתפן-
שני השותפים הודיעו מעל כל במה אפשרית שהגמר יהיה מילווקי מול הלייקרס (או מקסימום הקליפרס), מטעמי יכולת ועזרה מהשופטים ואדם סילבר.
גמר שלי זה קליפרס באקס איזה לייקרס?
זיו – ראיתי שחזית 5+ לבאיירן על ליון. יש מצב. אבל צרפת זאת אימפריית כדורגל הגדולה בעולם, יש להם שלושה הרכבים בנבחרת שעושים חצי גמר מונדיאל. ליאון חיות רעות. יכולים להקשות על באיירן. יהיה משחק אש
מנחם אין אפשרות להגיב למעורב שלך